divendres, 9 de juny del 2017

Llorenç Rueda deixa el Barça B i entrenarà el Sant Martí Adrianenc

Ramon Solé

L'entrenador granollerí Llorenç Rueda, fins ara al Barça B, s'ha compromès amb el Sant Martí Adrianenc de Primera Estatal. Rueda, que va entrenar el Fraikin BM Granollers i el va conduir a la final de la Recopa de 2010, ha deixat el Barça per una reestructuració del club i ara mira la nova etapa amb il·lusió.
"Al Barça volen professionalitzar el filial i demanaven dedicació exclusiva; jo tinc la meva feina [és mestre en una escola de Mataró] i no vam arribar a un acord que em permetés deixar-la", explica. Poc després de plegar, va rebre la trucada del club de la Verneda. "Tenen un projecte ambiciós per pujar a Divisió d'Honor Plata. Aquest any s'han quedat a dos gols d'aconseguir-ho. Em va venir de gust continuar entrenant amb un nivell d'exigència important", comenta l'entrenador vallesà.

Llorenç Rueda, a la dreta, amb el president del club, Pedro López (Fotografia: SANT MARTÍ ADRIANENC)
Publicat el 5 de juny de 2017 a l'edició en paper del periòdic EL 9 NOU (Edició Vallès Oriental)

0 comentarios :

Publica un comentari a l'entrada